DreRacing@ Skrevet Mars 13, 2010 Share Skrevet Mars 13, 2010 hvordan skal je få mest muli trøkk baki e30n? har 2 12" og en grei forsterker. tenkte og bygge en felles kasse med 2 bassporter. skal basserne inn mot ryggen eller ut? åssen er det best å ha bass portene. sikkert noen som har noen tips. har ett hull midt i hattehylla for "lufting" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nevstad Skrevet Mars 19, 2010 Share Skrevet Mars 19, 2010 Jeg hålder på med samme prosjektet.. Jeg lager en kasse med 3 kammer der jeg har 2x12" Subber som spiller inn mot midten. Så skal jeg ha 2 bass porter opp i hattehyllen. Med denne ordningen vil du få all bassen inn i bilen og et vanvitti trøkk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DreRacing@ Skrevet Mars 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2010 hehe akkurat sånn kasse jeg har nå. audiobahn, men den funker ikke bra nok syns jeg. må nok ha bedre greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wilmax Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 heihei. bruk skillevegg i kassen. ikke mer en 20l per kasse . bruk orntlige 4`` bassrør kjøp ordntlig dempervatt. bruk det rundt om i kassen det har myye å si!. elementene må stå ned mot bagasjelokk! da får du trøkk. hvilken elementer er det du bruker? og forsterker?. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wilmax Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 ps. har du syke elemnter råder jeg deg ikke til og sette bassrør i hatthylla. det kan bli en mindre fin basse som kommer ut derda:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DreRacing@ Skrevet April 6, 2010 Forfatter Share Skrevet April 6, 2010 takk for supre tips det er ikke syke elementer. er en kenwood ett eller anne forsterker. trur jeg skal prøve med dempervatt da, for blir sån ekkel lyd når det spiller høyt, innestengt liksom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AutoMartin Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 takk for supre tips det er ikke syke elementer.er en kenwood ett eller anne forsterker. trur jeg skal prøve med dempervatt da, for blir sån ekkel lyd når det spiller høyt, innestengt liksom Kan være at forsterkeren ikke klarer å dra høyttaleren skikkelig da lyden blir dårlig på høyt volum... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå