bmw e34=) Skrevet Mars 14, 2010 Share Skrevet Mars 14, 2010 Ved jevn fart under 2000 rpm begynner motoren plutselig å fuske, føles akkurat som om jeg skulle sluppet gasspedalen, så forsvinner det når jeg girer ned og gir gass. hadde noe lignende problem på en 320i jeg hadde, da var det katalysatoren som var tett, kan det være problemet i dette tilfellet og? Andre ting som kan være lurt å sjekke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw e34=) Skrevet Mars 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2010 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw e34=) Skrevet Mars 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2010 opp igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hedfelt Skrevet Mars 14, 2010 Share Skrevet Mars 14, 2010 LMM og lambdasonde, spesielt sistnevnte. Ofte kan det ha en sammenheng, LMM måler feil/er ødelagt eller skitten og gir for mye bensin som igjen fører til dårlig forbrenning og nedsoting av lambda... Dersom det faktisk viser seg at nedsoting av lambdasonden er problemet fungerer det som oftest å rense den, f. eks med ultralydvaskeapparat... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Mars 14, 2010 Share Skrevet Mars 14, 2010 LMM og lambdasonde, spesielt sistnevnte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw e34=) Skrevet Mars 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2010 Lambdasonden ble byttet for halvannen måned siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw e34=) Skrevet Mars 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2010 hvordan kan jeg sjekke om lmm er ødelagt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw e34=) Skrevet Mars 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2010 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wazu Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 En diagnose vil vel mest sannsynlig gi deg en pekepinn på hva det er. Jeg hadde et veldig lignende problem på min 93 318is, motoren "bremset" tilfeldig når jeg kjørte. Det var lambdasoden. Er det mulig at din har fått seg en smell i løpet av vinteren, brudd i ledning eller noe slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw e34=) Skrevet Mars 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2010 Skal ned i garasjen å se etter nå, men lambdaen var ny for halvannen måned siden, så håper det ikke er den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå