Kenboy82 Skrevet Mars 14, 2010 Share Skrevet Mars 14, 2010 Hei, lurer på om kanskje noen av dere har vært borti det problemet jeg står over for nå. Har en 325i fra 1992. Og den tømmer batteriet for strøm hver natt. Sjekka ladingen og den ladet 14,4. Er det noen som kan hjelpe meg?? Mvh Kenneth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Mars 14, 2010 Share Skrevet Mars 14, 2010 Gåent batteri? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenboy82 Skrevet Mars 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2010 Nei er ikke det heller altså!! Irriterende det der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 15, 2010 Share Skrevet Mars 15, 2010 Da er det bare å ta fram voltmeteret og begynne å feilsøke etter hva som stjeler strøm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Mars 16, 2010 Share Skrevet Mars 16, 2010 Ta for eksempel et hvilkent som helst batteri.. men i dette tilfelle kanskje vanlig der man kan fylle batteri. hvis du har \hadde lite vann på batteriet og det var\er jevla kaldt så batteriet blitt ødelelagt får life:P da går batteri veggene imot hverandre og de går til jord( går til jord inni batteriet på grunn av celleveggene) da kan du lade en natt og oppleve at batteriet er flatt neste dag.. men hvis du vet at batteriet er bra( eller nytt) så kan du jo utelukke det. da er det noe annet som trekker vet ikke hvor gammel det batteriet er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Mars 16, 2010 Share Skrevet Mars 16, 2010 Morfaren min har en mazda med akkurat samme problem, der er det en overledning i et blinklys el. no, så han plukker enkelt nok ut sikringen på den kursen han fant ut stjeler strøm Voltmeter og tålmodighet, let på steder hvor kabler blir utsatt for slitasje/vær og vind/blir mye bøyd på/rust,etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AutoMartin Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 Sjekk om det kan være lyset i bagasjerommet som lyser. Hvis du f.eks har fjernet noen paneler der bak, vil ikke bryteren virke som den skal. Hadde samme problem som deg med min 318i, men fant ut etter hvert at det lyste i bagasjerommet siden bryteren ikke ble trykt sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå