Gå til innhold

BMW 325i E36 Coupe HJELP!

Kenboy82
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, lurer på om kanskje noen av dere har vært borti det problemet jeg står over for nå.

Har en 325i fra 1992. Og den tømmer batteriet for strøm hver natt.

Sjekka ladingen og den ladet 14,4.

Er det noen som kan hjelpe meg??

Mvh

Kenneth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta for eksempel et hvilkent som helst batteri.. men i dette tilfelle kanskje vanlig der man kan fylle batteri.

hvis du har \hadde lite vann på batteriet og det var\er jevla kaldt så batteriet blitt ødelelagt får life:P

da går batteri veggene imot hverandre og de går til jord( går til jord inni batteriet på grunn av celleveggene) da kan du lade en natt og oppleve at batteriet er flatt neste dag..

men hvis du vet at batteriet er bra( eller nytt) så kan du jo utelukke det. da er det noe annet som trekker

vet ikke hvor gammel det batteriet er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morfaren min har en mazda med akkurat samme problem, der er det en overledning i et blinklys el. no, så han plukker enkelt nok ut sikringen på den kursen han fant ut stjeler strøm :P

Voltmeter og tålmodighet, let på steder hvor kabler blir utsatt for slitasje/vær og vind/blir mye bøyd på/rust,etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk om det kan være lyset i bagasjerommet som lyser. Hvis du f.eks har fjernet noen paneler der bak, vil ikke bryteren virke som den skal. Hadde samme problem som deg med min 318i, men fant ut etter hvert at det lyste i bagasjerommet siden bryteren ikke ble trykt sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...