Nagelsen Skrevet Mars 15, 2010 Skrevet Mars 15, 2010 Har en rustfri glassluke / øvre balkluke bak til E39 touring, Komplett med rute og viskergjennomføring.. Den har farge orientblau metallic. 1000,- eller bud? 91833577 orjan_nagelsen@hotmail.com
hillmar Skrevet Mars 19, 2010 Skrevet Mars 19, 2010 Har du bilde av den? Hvordan er tilstanden til ruta? Er det slitemerker etter viskeren?
Rogeren Skrevet Mars 19, 2010 Skrevet Mars 19, 2010 Har en rustfri glassluke / øvre balkluke bak til E39 touring, Komplett med rute og viskergjennomføring..Den har farge orientblau metallic. 1000,- eller bud? 91833577 orjan_nagelsen@hotmail.com helt rustfri,ikke noe brunfarge på de vanlige stedene?
Nagelsen Skrevet Mars 19, 2010 Forfatter Skrevet Mars 19, 2010 Helt rustfri ja. Jeg må se nærmere på ruten om den har striper etter viskeren. Det husker jeg ikke i farten siden jeg har hatt den stående en stund. Planen var å bruke den på min egen bil, men så ble den solgt som den stod. Jeg kan sende bilder på mail til interesserte, send enten mail på PM eller til min epost som står i første inlegg, så skal jeg ta bilde og sende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå