Efen Skrevet Mars 15, 2010 Share Skrevet Mars 15, 2010 Driver og skal bytte clutch på min BMW E36, sliter litt med å få ut girkassa. Tror den sitter igjen i en bolt. Har tatt og skrudd av alt jeg må skru av som mellomaksel, fester, braketter etc... Men tror den sitter fast i en bolt oppe, har skrudd av alle boltene som satt i starteren og alle rundt som jeg har sett. Den er helt løs nede, får det blir å bli ett stort mellomrom om man benner ut girkassa nede. Men virker som den sitter fast oppe, akkurat som om det er en bolt som mangler. Har prøvd å se etter om det er noen jeg mangler, men jeg har ikke sett noen. Men kan hende det er noen som sitter litt kludrete til som jeg bare ikke har sett. Noen som husker om det var noen som satt oppe som kanskje var litt vanskelig å se? eller om den bare satt veldig hardt så man bare må bruke litt kraft? Kjekt å ikke ødelegge for mye På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Mars 15, 2010 Share Skrevet Mars 15, 2010 Du har posta denne meldinga en del ganger om du ser etter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå