bmwe30fire Skrevet Mars 15, 2010 Skrevet Mars 15, 2010 hei, var ute å kjørte en liten tur for noen få dager siden, starta lett og jeg kjørte en tur, kommer hjem å stopper bilen, dagen etter fikk jeg ikke start, slo ikke noen ting i det hele tatt, så jeg skrudde opp og sjekk pluggene, alle var knusk tørre, så sjekka jeg om det kom bensin frem til det kammeret(eller hva jeg skal kalle det) som sitter rett over innsuget, inn og ut av det kammeret er det masse bensin skikkelig trykk. det virker som om bensinen ikke kommer gjennom dysene. noen som veit hva dette kan være? er en bmw e34 2liter i 24v, 93mod takker for svar på forhånd
KKise Skrevet Mars 15, 2010 Skrevet Mars 15, 2010 Prøvd å ta slangen av fuelrailen å se om det kommer bensin sånn for moro skyld da ? Kan prøve å måle spenningen til hver dyse, hvis du får noen til å hjelpe deg å dra den på starteren mens du måler så skal det være 0,3-1vDC mens motoren sviver. Er det i orden er så er det forsovit bare å utelukke. Hver dyse har en felles leder (rød/hvit), hvis det er brudd i denne vil ingen av dysene åpne. Du kan måle mellom denne og jord, helt vilkårlig på hvilken dyse og jord et sted på blokka, da skal du ha 11-12v(batterispenning) med tenningen i posisjon 2 (tenningen på altså).
Julian Sommer Skrevet Mars 15, 2010 Skrevet Mars 15, 2010 Kan også prøve å kakke til bensinpumpereleet ditt.. Eneste jeg kan hjelpe meg desverre. Hadde samme feilen på min E30 og der var det brudd i ledningsnettet mellom dysene og hjernen el jording.
bmwe30fire Skrevet Mars 20, 2010 Forfatter Skrevet Mars 20, 2010 det var kamaksel sensoren, regner jeg med hvertfall, tok feilsøking å sto det der, så bestilt ny nå, får den over helga;) takker for svar
bmwe30fire Skrevet Mars 24, 2010 Forfatter Skrevet Mars 24, 2010 ingen som har en brukt kamaksel sensor til salgs? etter det jeg har skjønnt så er det forskjell på de, fra 91-93mod... så ble feilbestilling, noen som har? 93mod 24v 2L
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå