zahlo Skrevet Mars 16, 2010 Skrevet Mars 16, 2010 Etter ønsker her at jeg skulle legge ut hva jeg holder på med så må jeg vel gjøre det Kjøpte meg en 92 525TDS her for en liten stund siden og var strålende fornøyd Var Svart skinn i hele bilen, el.ruter fremme og litt småstæsj som gjorde at jeg likte bilen og tenkte og ta vare på denne.. kjørte rundt i kansje en mnd eller to til jeg fikk en forferdelig tikking i motoren som hørtes ut som rådelager og litt mer ulumskheter neddi bunnen av motoren så jeg fant ut at jeg skulle bare putte den inn i garasjen og begynne og skru Har ikke kommet så alt for langt men litt er det da Slik så den ut når jeg fikk den:) Og så måtte jeg bare begynne;p Her er da litt bilder av bilen i lufta og interiør osv
zahlo Skrevet Mars 16, 2010 Forfatter Skrevet Mars 16, 2010 nå må jeg si at jeg tar bilder av telefonen så er ikke av beste kvalitet Vurderer sterkt og kjøpe senkesett, bakrute senk, en liiiten vinge, soting og øyelokk.. men det får jeg tenke på mens jeg skrur : D
Lapin Kulta Skrevet Mars 16, 2010 Skrevet Mars 16, 2010 Planene høres bra ut, men vil fraråde deg øyelokk Kjør på med bakrutesenker!
zahlo Skrevet Mars 16, 2010 Forfatter Skrevet Mars 16, 2010 ikke øyelokk? jeg syns den får litt mer aggresivt look med det:) men, hvordan ser det ut med panserforlenger ? Slik som blir gjort på e36 foreksempel..
Crew Tangen Skrevet Mars 16, 2010 Skrevet Mars 16, 2010 Fint prosjekt detta:). Er enig med Lapin Kulta ang øyelokk og bakrutesenker. Har ikke sett så mye panser forlenging på E34.
zahlo Skrevet Mars 16, 2010 Forfatter Skrevet Mars 16, 2010 Hehe...en gang må da vel være den første... Hvis du har sedd hvordan det ser ut frammantifra når du har panseret åpent: D men blir litt arbeid..
zahlo Skrevet Mars 16, 2010 Forfatter Skrevet Mars 16, 2010 hehe kan hive ut bilde av bruks\arbeidsbilen mens jeg var i farta, det er ikke låv og le!!
Crew Tangen Skrevet Mars 16, 2010 Skrevet Mars 16, 2010 Riktig hehe, blir artig å se hvordan det blir:) og du vet gutter med hjerne kjører bil uten stjerne.
zahlo Skrevet Mars 16, 2010 Forfatter Skrevet Mars 16, 2010 Hehehe..ja arbeidsbilen er kanon den:P 86modell tror jeg med A\C.. litt kult egentlig:)
Just-turbodiesel Skrevet Mars 16, 2010 Skrevet Mars 16, 2010 takk for at du la ut tråd om godbilen, er godt at det er noen som liker både mercedes og bmw her på forumet, du får oppdatere ofte med bilder og info, invester i skikkelige felger og 60/40 senkesett, så blir dette knall, anbefaler 17" med 35 profil foran, sånn at du ikke får subbing, men allikevel at bilen blir lav og pen;)
zahlo Skrevet Mars 17, 2010 Forfatter Skrevet Mars 17, 2010 Hehe ja jeg holder meg mest til tyskere ( Har hatt audi..ikke flere gang;p) Men de som står på er 235-35-18, så jeg vet ikke hvor mye jeg tør å senke før det begynner å subbe : P
zahlo Skrevet Mars 18, 2010 Forfatter Skrevet Mars 18, 2010 Der var da motoren ute, dynamo og diverse pumper avskrudd og ikke minst bunnpanna for inspeksjon:) kansje ikke den mest HMS fulgte måten men det funker;)
zahlo Skrevet Mars 18, 2010 Forfatter Skrevet Mars 18, 2010 God hjelpemann Husker ikke navnet på han her inne men vet han er her en plass
zahlo Skrevet Mars 19, 2010 Forfatter Skrevet Mars 19, 2010 noen her som kan ha peiling på hvorfor jeg har trykk i veivhusventilasjonen? Og hva som kan være gåent hvis den var tett:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå