Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

okei:)

Skal sjekke dette neste gang jeg tar turen i garasjen :)

Takk for svar:)

Edit:

Før så hadde den et problem med olje lekkasje..

fant ut problemet der og:)

Det var ikke bunnpannepakning...i det hele tatt

Skrevet

Går litt seint her om dagene men har begynt å få ihop en liste med deler som trengs:)

noen som vet om rådelagrene fra Koed.no er komplette eller om jeg trenger begge setta ?

Er ikke god på dansk så fatter lite der inne.

kan jeg kjøpe kun disse med olje tilførsel ( https://www.koed.no/functions/billede.a ... .jpg&map=1 ) eller må jeg jeg ha begge setta for å få det komplett? ( https://www.koed.no/functions/billede.a ... .jpg&map=1 )

settet ligger inne på e34 - motordeler - side2

• 2 weeks later...
Skrevet

Du må ha et sett med Hovedejeler=veivlager

og et sett med Plejllejer= rådelager ;)

d du gjør nå må jeg også gjøre ganske snart, toppakkningen min er ikke god, så da tenkte jeg å bytte alle lager og pakkninger når man først er i gang :)

Skrevet

okei...takk:D

da bestiller jeg begge to uansett da veivlagra ikke var noe spesielt å skryte av ;p

hehe jamen det er bra vi er flere som plages med samme opplegg:)

Gikk egentlig ganske greit å skru på denne motoren iforhold til det jeg trodde det skulle være:)

Skrevet

Å er d, trodde dem var litt kranglete pga måten d er gjort ang dekslet framfor kamkjedet,da d sitter sammen med toppen. min motor har vel gått ca 530000km, så da er d vel lov at d er litt slitt ;)

Skrevet

Skal få begynt selv, så snart tiden og økonomien tilsier d, har hatt litt utlegg i d siste på bakstillingen, åsså driver jeg jo med bilstereo bygge også, så alt tar sin tid og ikke minst penger :(

Skrevet

Er jo d at min er i daglig bruk, derfor tar ting litt tid, men jeg må vel ta tak i d snart, men håper den holder til sommeren, slik at jeg kan fikse den i ferien ;)

Åsså er jeg mildt sagt gira på å få i orden den stereon da, hehehe

Skrevet

hehe ja får satse på det :)

ja stereoen din ser bra ut!!:)

Så akkurat igjennom prosjekt tråden å det så ganske rått ut:D

Skrevet

hehe jepp:)

Men man kan ikke forvente plankekjøring når man satser stort :)

( Ikke det at plankekjøring er så lett da men)

Skrevet

har satset masse penger på den stereo skiten gitt :( så jeg må vel fortsette med å bygge, men d er jo egenlig veldig greit at bilen er i orden også da;) så jeg må bare få fiksa den før jeg fortsetter nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...