zahlo Skrevet Mars 19, 2010 Forfatter Skrevet Mars 19, 2010 okei:) Skal sjekke dette neste gang jeg tar turen i garasjen Takk for svar:) Edit: Før så hadde den et problem med olje lekkasje.. fant ut problemet der og:) Det var ikke bunnpannepakning...i det hele tatt
zahlo Skrevet Mars 24, 2010 Forfatter Skrevet Mars 24, 2010 Går litt seint her om dagene men har begynt å få ihop en liste med deler som trengs:) noen som vet om rådelagrene fra Koed.no er komplette eller om jeg trenger begge setta ? Er ikke god på dansk så fatter lite der inne. kan jeg kjøpe kun disse med olje tilførsel ( https://www.koed.no/functions/billede.a ... .jpg&map=1 ) eller må jeg jeg ha begge setta for å få det komplett? ( https://www.koed.no/functions/billede.a ... .jpg&map=1 ) settet ligger inne på e34 - motordeler - side2
bmw520 Skrevet April 2, 2010 Skrevet April 2, 2010 Du må ha et sett med Hovedejeler=veivlager og et sett med Plejllejer= rådelager d du gjør nå må jeg også gjøre ganske snart, toppakkningen min er ikke god, så da tenkte jeg å bytte alle lager og pakkninger når man først er i gang
zahlo Skrevet April 3, 2010 Forfatter Skrevet April 3, 2010 okei...takk:D da bestiller jeg begge to uansett da veivlagra ikke var noe spesielt å skryte av ;p hehe jamen det er bra vi er flere som plages med samme opplegg:) Gikk egentlig ganske greit å skru på denne motoren iforhold til det jeg trodde det skulle være:)
bmw520 Skrevet April 3, 2010 Skrevet April 3, 2010 Å er d, trodde dem var litt kranglete pga måten d er gjort ang dekslet framfor kamkjedet,da d sitter sammen med toppen. min motor har vel gått ca 530000km, så da er d vel lov at d er litt slitt
zahlo Skrevet April 3, 2010 Forfatter Skrevet April 3, 2010 ja er litt plagsomt det men det går faktisk greit:)
bmw520 Skrevet April 3, 2010 Skrevet April 3, 2010 Skal få begynt selv, så snart tiden og økonomien tilsier d, har hatt litt utlegg i d siste på bakstillingen, åsså driver jeg jo med bilstereo bygge også, så alt tar sin tid og ikke minst penger
zahlo Skrevet April 3, 2010 Forfatter Skrevet April 3, 2010 hehe som regel der det ligger:) men er gøy å ha noe å holde på med sålenge det ikke er bilen man må bruke daglig:)
bmw520 Skrevet April 3, 2010 Skrevet April 3, 2010 Er jo d at min er i daglig bruk, derfor tar ting litt tid, men jeg må vel ta tak i d snart, men håper den holder til sommeren, slik at jeg kan fikse den i ferien Åsså er jeg mildt sagt gira på å få i orden den stereon da, hehehe
zahlo Skrevet April 4, 2010 Forfatter Skrevet April 4, 2010 hehe ja får satse på det ja stereoen din ser bra ut!! Så akkurat igjennom prosjekt tråden å det så ganske rått ut:D
bmw520 Skrevet April 4, 2010 Skrevet April 4, 2010 hehehe, jo takk for d, men som du da har sett, så er mye jobb igjen
zahlo Skrevet April 4, 2010 Forfatter Skrevet April 4, 2010 hehe jepp:) Men man kan ikke forvente plankekjøring når man satser stort ( Ikke det at plankekjøring er så lett da men)
bmw520 Skrevet April 4, 2010 Skrevet April 4, 2010 har satset masse penger på den stereo skiten gitt så jeg må vel fortsette med å bygge, men d er jo egenlig veldig greit at bilen er i orden også da;) så jeg må bare få fiksa den før jeg fortsetter nå.
zahlo Skrevet April 4, 2010 Forfatter Skrevet April 4, 2010 hehe ikke dumt:) btw, jeg har en billig 250diesel:) ligger bilde av den på side1:) Paugen92 reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå