bmw520 Skrevet April 4, 2010 Skrevet April 4, 2010 skal ha for den da? skulle hatt meg en skitbil å kjøre i, mens jeg fikser bimmern;) Åsså kjenner jeg til 124 ganske godt fra før, da jeg har hatt noen stk fra før.
zahlo Skrevet April 4, 2010 Forfatter Skrevet April 4, 2010 Hehe okei:) Ja jeg har hadd en god del av de w124- 123 og 201:) stabile biler:) Hehe nei jeg vet ikke hva man kan ta for denne... Men du trenger den av samme grunn som meg:D hehe:P
zahlo Skrevet April 7, 2010 Forfatter Skrevet April 7, 2010 http://s139.photobucket.com/albums/q319 ... V00974.flv og en liten filmsnutt hvordan det egentlig hørtes ut i neddi der tror kansje rådelagrene var gåen...er ikke sikker
zahlo Skrevet April 11, 2010 Forfatter Skrevet April 11, 2010 Holder nå på med motoren jeg bytta vekk mercn med å bygger den ihop for å hive i e34'en:) Har byttet bunnpanne, toppdeksel og satt på alt som trengs untatt en dyse og strammeren til veftereima.. noen som vet hvor den skal stå? fant ikke helt ut det...
rubenjs Skrevet April 12, 2010 Skrevet April 12, 2010 e de kor strammeren ska stå du lurer på ?? så nu e de ikke lenge te den starter =???
zahlo Skrevet April 12, 2010 Forfatter Skrevet April 12, 2010 Næi har ikke snørin..ska prøv å finn dæ utno Å næi den starte førrhåpentlivis idag vess alt går ette plan:)
rubenjs Skrevet April 12, 2010 Skrevet April 12, 2010 blir bra hehe, sto den ikke på den andre motorn harti å stå fast ¨på en bagatell:)
zahlo Skrevet April 12, 2010 Forfatter Skrevet April 12, 2010 Joda men dæ e jo såklart avskrudd siæ den motorn ligg i molekylæ på arbeidsbenken
zahlo Skrevet April 18, 2010 Forfatter Skrevet April 18, 2010 lite fremgang med bilder da jeg skrudde dette ihop igjen men nå starter bilen og går. testkjørte den isted å den dro ufattelig mye bedre med denne motoren kontra den som sto i. nå er det bare småting igjen som gjenstår.. dvs skru fast cluchen skikkelig å bytte utløserlager da det ulte neddi kassen. og at den går på 1300rpm på tomgang til den blir varm og da går den opp til ca 2000rpm.. noen som har et svar på det ? Jeg skal hente meg et BMW Diagnose sjekk utstyr iløpet av uken og håper på et fornuftig svar der ifra... bilder kommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå