Sharber'n Skrevet Mars 16, 2010 Skrevet Mars 16, 2010 Har deler til E30 4-dørs. to motorer som selges i deler eller hele (2.0L på begge). Ellers så har jeg : - Dørtrekk - Orginal ratt - Instrument - 2 hjerner - manifoild - forstilling + bakstilling - framseter - 2" eksosanlegg har noe mer, kommer ikke på alt nå, men spørr hvis det er noe, kan hende jeg har det. Og som sagt så er bilen 4-dørs, og motorene 2.0L. Hvis noen vil ha bilder av noe, så får du pm meg
Sharber'n Skrevet Mars 17, 2010 Forfatter Skrevet Mars 17, 2010 sorry for at jeg mpå svare sånn, men tror det er no med bimmers sia, får ikke pm på folk... Svar til Willersrud: ja jeg har det. den er hel uten bulker og sånt, men lakken er ikke fin., så den må nok lakkeres. 1000 kr? Markuse30 Jeg holder til i Aurdal i valdres. eksosen har jeg fått bud på 1400. men det er med manifoild. skl du ha med den også?
Ond Racing Skrevet Mars 18, 2010 Skrevet Mars 18, 2010 Hva slags type dørtrekk er det? "skinn" eller Stoff?
Markuse30 Skrevet Mars 21, 2010 Skrevet Mars 21, 2010 trenger ikke manifoil. når er du hjemme? pendler forbi aurdal 2 ganger i uken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå