oakland Skrevet Mars 16, 2010 Skrevet Mars 16, 2010 Jeg tror tiden er inne for å bytte dempere på min bmw 528ia. Hadde tenkt å bytte demperene bak i første omgang. Hvilke dempere skal jeg satse på.? Bilen min har nivåregulering også. Må jeg velge noe spesielt med tanke på de.? Har hørt bilstein har noen gode dempere. Men dette har jeg ingen erfaringer med. Så kom med derse synspunkter. mvh Erling
oakland Skrevet Mars 16, 2010 Forfatter Skrevet Mars 16, 2010 Tiller: takk for tipset. Når jeg ser på enkelt sider, schmiedmann balnt anna står der f.eks. Denne demperen passer alle modeller e39 uten nivå.reg. Da vil jeg anta at denne ikke passes bilen min ettersom den har nivåreg.
hillmar Skrevet Mars 16, 2010 Skrevet Mars 16, 2010 Jeg ville handlet de "standard" bilsteindemperne hos gs hvis du ikke skal ha no senking, eventuelt B6-demperne, men er usikker på hvordan det funker hvis du har originale foran. Det sier seg vel selv at de som det står " passer alle modeller e39 uten nivå.reg" på ikke passer på biler med nivåregulering...
oakland Skrevet Mars 17, 2010 Forfatter Skrevet Mars 17, 2010 Jeg ville handlet de "standard" bilsteindemperne hos gs hvis du ikke skal ha no senking, eventuelt B6-demperne, men er usikker på hvordan det funker hvis du har originale foran.Det sier seg vel selv at de som det står " passer alle modeller e39 uten nivå.reg" på ikke passer på biler med nivåregulering... jaja, seff.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå