PLAYPEN Skrevet Mars 16, 2010 Skrevet Mars 16, 2010 BMW 318i 1993 mod Se annonse på AutoDB Diamantsvart BMW 3-serie som var i daglig bruk, noe rust på dører og panser, samt høyre fremskjerm er 100% oppspist av rust. Sort Skinn, El-Takluke, Sportsratt, BMW-Alarm/Startsperre... osv. osv. selges rimelig hel eller i deler (uten heftelser) Før demontering har bilen 6 punkter på EU-kontroll der 2 er av større betydning. - Høyre stabstagforing fremme - Overflaterust på bremseslanger bak. - Justering av handbrekk - Hovedlys må justeres - Høyre blinklys fungerer ikke. - Parklyspære defekt. Mere info og bilder vil bli oppdatert etter hvert..
bmwkizn Skrevet Mars 16, 2010 Skrevet Mars 16, 2010 Er bilen kjørbar? Mere info om tilstand ønskes. Er intressert i å kjøpe hele bilen evt.
PLAYPEN Skrevet Mars 16, 2010 Forfatter Skrevet Mars 16, 2010 Bilen er påbegynt demontering, da flest henvendelser vedr. deler er interessant. og sterk plassmangel. Chassiet vil da bli vraket om ikke noen henter det for en rimelig penge. Chassiet er nesten helt rustfritt og uten bulker. Og 100% fritt for heftelser
PLAYPEN Skrevet Mars 18, 2010 Forfatter Skrevet Mars 18, 2010 Bilen er nå påbegynt demontering. Det som er hovedsaklig til salgs er følgende : Sort Skinn interiørSportsrattVenstre fremskjermDørerKoffertlokkTakluke m/el-motorSentral lås 6x (dører, bakluke og tanktlokk)RadiatorDynamoVinduerLykterFrontfangerBakfangerFront m/nyrer Resten av bilen vil bli tatt ut deler etter ønske eller solgt sammlet m/motor og i trillbar/slepbar stand til førstemann som kommer med mere en vrakpanten. MERK : det vil bli plukket deler i fra bilen uten at det blir noen reduksjon av "vrakpris"
AutoMartin Skrevet Mars 21, 2010 Skrevet Mars 21, 2010 Jeg trenger den store "slangen" som går fra luftfilter/luftmengdemåleren til innsuget. Pluss de to mindre som sitter i nærheten, som går fra innsuget/toppen og inn på den runde "føleren" som sitter ca. mellom oljefilter og peilepinne til motorolje. Kan du hjelpe meg?
PLAYPEN Skrevet Mars 23, 2010 Forfatter Skrevet Mars 23, 2010 Jeg trenger den store "slangen" som går fra luftfilter/luftmengdemåleren til innsuget. Pluss de to mindre som sitter i nærheten, som går fra innsuget/toppen og inn på den runde "føleren" som sitter ca. mellom oljefilter og peilepinne til motorolje. Kan du hjelpe meg? Skal se hva jeg får ut av disse i dag..
PLAYPEN Skrevet Mars 23, 2010 Forfatter Skrevet Mars 23, 2010 Mye skal du ha for girkula? Som du ser på bildet er skinnet på den ødelagt, kula kan du få, men en 50lapp for skinntrekket på stanga?? bare kom å hent, da jeg leverer chassiet til huggeren nå Torsdag
hypah Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 Det la jeg ikke merke til. Skinnet har jeg. Blir litt langt å hente
AutoMartin Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 Hei. Har du de tidligere nevnte slangene til innsuget og tomgangsregulatoren? På bildet er det de to som går fra påpekt tomgangsregulatoren, pluss den store du ser til høyre.
PLAYPEN Skrevet Mars 23, 2010 Forfatter Skrevet Mars 23, 2010 Hei. Har du de tidligere nevnte slangene til innsuget og tomgangsregulatoren? På bildet er det de to som går fra påpekt tomgangsregulatoren, pluss den store du ser til høyre. Skal opp å jobbe litt med bilen i kveld, men tror innsugsbelgen gikk i stykker da vi demonterte der.. Plukker ut de delene du nevner og "poster" inn bilder av de.
hypah Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 Forresten, hvor slitt er skinnet? Mulig å få en closeup?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå