Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

BMW 318i 1993 mod

Se annonse på AutoDB

Diamantsvart BMW 3-serie som var i daglig bruk, noe rust på dører og panser, samt høyre

fremskjerm er 100% oppspist av rust.

Sort Skinn, El-Takluke, Sportsratt, BMW-Alarm/Startsperre...

osv. osv. selges rimelig hel eller i deler (uten heftelser)

2h9850a8a8radtbqujgi_thumb.jpg 9a58gn1oqdu05uhxd79y_thumb.jpg tbzvvtb0ci69wex039q6_thumb.jpg bmlyk8r6n22q6hjut0fo_thumb.jpg

m262101ne3qe15sbmlfi_thumb.jpg 6cgxqwjwo26kyjh61jsl_thumb.jpg 2wydie02s7rc0v1g2x37_thumb.jpg 5oa09o0c6wiewzwgkyl1_thumb.jpg

3rxmg63xkxo3bpmzcnrw.jpg

lvmqvrn6a9z1nm6yvy42_thumb.jpg b8ysuvpz5bjkcvhwqgs8_thumb.jpg

Før demontering har bilen 6 punkter på EU-kontroll der 2 er av større betydning.

- Høyre stabstagforing fremme

- Overflaterust på bremseslanger bak.

- Justering av handbrekk

- Hovedlys må justeres

- Høyre blinklys fungerer ikke.

- Parklyspære defekt.

Mere info og bilder vil bli oppdatert etter hvert..

Skrevet

Bilen er påbegynt demontering, da flest henvendelser vedr. deler er interessant. og sterk plassmangel.

Chassiet vil da bli vraket om ikke noen henter det for en rimelig penge. Chassiet er nesten helt rustfritt og uten bulker.

Og 100% fritt for heftelser

Skrevet

Bilen er nå påbegynt demontering.

Det som er hovedsaklig til salgs er følgende :

• Sort Skinn interiør
    Sportsratt
    Venstre fremskjerm
    Dører
    Koffertlokk
    Takluke m/el-motor
    Sentral lås 6x (dører, bakluke og tanktlokk)
    Radiator
    Dynamo
    Vinduer
    Lykter
    Frontfanger
    Bakfanger
    Front m/nyrer

Resten av bilen vil bli tatt ut deler etter ønske eller solgt sammlet m/motor og i trillbar/slepbar stand til førstemann som kommer med mere en vrakpanten.

MERK : det vil bli plukket deler i fra bilen uten at det blir noen reduksjon av "vrakpris"

Skrevet

Jeg trenger den store "slangen" som går fra luftfilter/luftmengdemåleren til innsuget. Pluss de to mindre som sitter i nærheten, som går fra innsuget/toppen og inn på den runde "føleren" som sitter ca. mellom oljefilter og peilepinne til motorolje. Kan du hjelpe meg?

Skrevet
Jeg trenger den store "slangen" som går fra luftfilter/luftmengdemåleren til innsuget. Pluss de to mindre som sitter i nærheten, som går fra innsuget/toppen og inn på den runde "føleren" som sitter ca. mellom oljefilter og peilepinne til motorolje. Kan du hjelpe meg?

Skal se hva jeg får ut av disse i dag..

Skrevet
Mye skal du ha for girkula?

Som du ser på bildet er skinnet på den ødelagt, kula kan du få, men en 50lapp for skinntrekket på stanga??

bare kom å hent, da jeg leverer chassiet til huggeren nå Torsdag

Skrevet
x3d826t2rnn1f5hq5mh1.jpg Hei. Har du de tidligere nevnte slangene til innsuget og tomgangsregulatoren? På bildet er det de to som går fra påpekt tomgangsregulatoren, pluss den store du ser til høyre. :)
Skrevet

Hei. Har du de tidligere nevnte slangene til innsuget og tomgangsregulatoren? På bildet er det de to som går fra påpekt tomgangsregulatoren, pluss den store du ser til høyre. :)

Skal opp å jobbe litt med bilen i kveld, men tror innsugsbelgen gikk i stykker da vi demonterte der..

Plukker ut de delene du nevner og "poster" inn bilder av de.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...