bmw-740 Skrevet Juli 20, 2011 Skrevet Juli 20, 2011 Lurte på om du har bakfanger og div smått til salgs.
Beamer Skrevet Juli 20, 2011 Forfatter Skrevet Juli 20, 2011 Lurte på om du har bakfanger og div smått til salgs. Du kan jo sende meg en pm, så kanskje jeg husker hva du skal ha. Har bakfanger, men den er noe sprukket, og det er utkappet for eksos på begge sider.
S.Hafsmo Skrevet Januar 26, 2012 Skrevet Januar 26, 2012 Har du fortsatt bilen? Isåfall, Har du nr.4 her?
Beamer Skrevet Januar 26, 2012 Forfatter Skrevet Januar 26, 2012 Har du fortsatt bilen?Isåfall, Har du nr.4 her? Nei det har jeg dessverre ikke
Maali91 Skrevet Januar 26, 2012 Skrevet Januar 26, 2012 Hvis frontlyka og nakkestøttene til forsetene ikke er solgt, hva er prisen på det ?
Maali91 Skrevet Januar 26, 2012 Skrevet Januar 26, 2012 Og har du CD veksler sett? DA tenker jeg alt som Kabler, ramme i basgasjen og trekket..
Beamer Skrevet Januar 26, 2012 Forfatter Skrevet Januar 26, 2012 Selger kun begge frontlyktene, men de mangler xenon tennere. Har antageligvis alt til CD veksler, bortsett fra veksleren selv. Regner med jeg har begge nakkestøttene, men alt dette får jeg ikke sjekket før om 2 uker.
mbruer Skrevet Januar 27, 2012 Skrevet Januar 27, 2012 Ikke innv dørhåndtak med lys? Lite vits å si en selger deler npr det kun er småtjafs pga bilen må være tett. Finns mye fine preseninger;)
Beamer Skrevet Januar 27, 2012 Forfatter Skrevet Januar 27, 2012 Ikke innv dørhåndtak med lys? Lite vits å si en selger deler npr det kun er småtjafs pga bilen må være tett. Finns mye fine preseninger;) Nei jeg kjøpte ikke bilen fordi jeg skulle selge den i deler, så jeg selger akkurat de delene jeg ikke trenger. Kan også brukes som prosjekt denne Må sjekke det med dørhåndtakene, som sagt først om 14 dager.
Bmw4sure Skrevet Februar 11, 2012 Skrevet Februar 11, 2012 Selger du framskjermer? Isåfall f Pris og farge?
HagenJR Skrevet Februar 13, 2012 Skrevet Februar 13, 2012 Selger du framskjermer? Isåfall fPris og farge? Han mangler ivertfall venstre skjerm, fargen er vel oxford grønn:)
Beamer Skrevet Februar 13, 2012 Forfatter Skrevet Februar 13, 2012 Stemmer det, men jeg mener jeg fortsatt har venstre framskjerm fra da jeg byttet til facelift på Hamann'. Den er i tilfellet Cosmossvart. Høyre forskjerm er jeg usikker på tilstand. Den er Oxford grønn. Får ikke sjekket før om 14 dager. Frontfanger har jeg dessverre ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå