eindrey Skrevet Mars 16, 2010 Share Skrevet Mars 16, 2010 hei. Er ute etter en fremfanger til min 89mod e34. bilens Farge er bronzitbeige-metallic. men farge på fanger spiller ingen rolle, bare den er hel. helst i innlandet. men har ikke noe mot og ta en kjøretur. bor i østre toten. Skal godkjenne bilen med senkesett, så var det noen som sa den ikke kunne være under 11cm på under på fangeren, noen som vet om dette stemmer? Min er ca 9cm med stylling fanger. mvh Erik. tlf 98802771 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cheron Skrevet Mars 16, 2010 Share Skrevet Mars 16, 2010 Hmm tror kanskje jeg har en sånn fanger med den fargen liggende i Tyskland... Sender deg en PM i morra. Skal ringe og sjekke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaihore Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 mener det er cm i karosserihøgd, og 9cm i "myke" deler som fangere, skjørt osv;) har muligens en fanger, litt småstriper nederst, men ellers hel:) granitsilver metallic. Pm om intresse;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cheron Skrevet Mars 27, 2010 Share Skrevet Mars 27, 2010 hei. Er ute etter en fremfanger til min 89mod e34. bilens Farge er bronzitbeige-metallic. men farge på fanger spiller ingen rolle, bare den er hel.helst i innlandet. men har ikke noe mot og ta en kjøretur. bor i østre toten. Skal godkjenne bilen med senkesett, så var det noen som sa den ikke kunne være under 11cm på under på fangeren, noen som vet om dette stemmer? Min er ca 9cm med stylling fanger. mvh Erik. tlf 98802771 Har en hel bil i denne fargen. Har komplette fangere. Du für sende meg en PM om du fortsatt trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå