Julian Sommer Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 Hei! Skal mekke bil-alarm i en bil i morgen, da det visstnok er noen som sniker på tomta om nettene. Andre ting vil også bli ordnet i denne anledning, men dette snakker vi ikke høyt om... Vedkommende har ei sirene fra Biltema, som jeg tenkte å koble på kupe-lyset. Dette vil da gjøre at når kupelyset er stilt inn på å skru seg på når døren åpnes, går alarmen av i samme slengen. Man kan da bare skru av kupelyset for å slå av alarmen, og man har mulighet til å sette på kupe-lyset uten at alarmen går av, ved å dytte bryteren dit den skrur på kupe-lyset konstant. Det jeg lurer på er om noen har løsninger på hvordan å få alarmen til å fortsette når døren lukkes? Diskuter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 Kjøp en tidsforsinker på biltema. Sånn som du bruker for å få lyset til å lyse en stund etter du har lukket døra Mener de selger slike der Det gir deg ihvertfall 5-10 sekunder ekstra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 eller ta ett relæ , så kan du lage en holdekreds til sirenen, men da vil den fortsette til du skrur av strømmen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 binn et tau til tanna di og til bilen da merker du om noe skjer ! eller snoppen evt sett opp lamper med bevegelsessensor! det hender jo at hjelper mye, ingen liker å stjele om alle kan se det sov med vinduet på gløtt,skaff deg paintball gevær eller airsoftgevær og skyt han om du våkner! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MEW Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 hvorfor ikke kjøpe deg eit billig sett:P? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mars 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2010 binn et tau til tanna di og til bilen da merker du om noe skjer !eller snoppen evt sett opp lamper med bevegelsessensor! det hender jo at hjelper mye, ingen liker å stjele om alle kan se det sov med vinduet på gløtt,skaff deg paintball gevær eller airsoftgevær og skyt han om du våkner! Ahh liker planen din Hehe. Har faktisk vært inne på både luftgevær og paintball. Lampe med sensor har vi, så da mangler jeg vel strengt tatt bare tauet.. Men da kobler jeg på et holderele i tillegg, så blir det bra, fram til det blir skikkelig alarm Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C.Ellingsen Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 Sett en sirene på lampa med bevegelsessensor å koble opp en stopp bryter i bilen som bare du vet om. då kommer de ikke langt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå