Fixfax Skrevet Mars 17, 2010 Skrevet Mars 17, 2010 Hva skal du ha for mellom aksel og drivaksler? Bor i skien, ville vært praktisk om disse delen var i god stand og jeg fikk dem for en grei penge
runemos Skrevet Mars 17, 2010 Forfatter Skrevet Mars 17, 2010 Hva skal du ha for mellom aksel og drivaksler?Bor i skien, ville vært praktisk om disse delen var i god stand og jeg fikk dem for en grei penge mulig jeg skal ha det sjøl.. men skal finne ut av det om noen dager
Sharber'n Skrevet Mars 18, 2010 Skrevet Mars 18, 2010 Hvor langt har motoren gått? sleger du kun motor forresten?
runemos Skrevet Mars 18, 2010 Forfatter Skrevet Mars 18, 2010 Hvor langt har motoren gått? sleger du kun motor forresten? den har gått rundt 300 er det vel.. og motorfestene følger motor..
runemos Skrevet Mars 18, 2010 Forfatter Skrevet Mars 18, 2010 hvor mye for diff? jeg minnes at diffen uler litt.. så jeg tenkte den bare kunne følge med resten av bakstillingen, hvis noen vil ha det. delene må hentes... jeg orker ikke styre med sendinger, desverre.
runemos Skrevet Mars 19, 2010 Forfatter Skrevet Mars 19, 2010 hva skal du ha for hele bilen? kom med bud
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå