bmw530i Skrevet Mars 17, 2010 Skrevet Mars 17, 2010 jeg har hvite blinklys foran og på siden men har oransj blinklys på baklysene, har sett bilder av "Hulken" og har lyst å prøve helt røde baklys åssen blir det i eu kontrollen? regelen sier jo egentlig at skal blinke oransj
bmwkizn Skrevet Mars 17, 2010 Skrevet Mars 17, 2010 Du kan nok få mangel på det. Men kjøper du transparent lakk som er beregnet på lykter. Så kan du spraye bare et par-tre lag med lakk, og da vil det nok fortsatt blinke orange. Men er de vanskelige så kan de skrive mangel på det.
Smurfen Skrevet Mars 17, 2010 Skrevet Mars 17, 2010 jeg kjøpte dupli-colour transparent black på torshov lakka en del lag på blinklysa og de ble så og si helt svarte men blinket fortsatt veldig bra! har dog blitt slitt en del av igjennom vinteren
bjeagle Skrevet Mars 17, 2010 Skrevet Mars 17, 2010 så lenge du ikke lakkerer refleksen så skal den vel gå gjennom EU. Det har i allefall mine tidligere biler gjort.
Tiller Skrevet Mars 17, 2010 Skrevet Mars 17, 2010 Hadde sotet det gule på baklysene mine på to biler jeg har hatt før og fikk ikke noe anmerkning på eu kontrollen.
bmw530i Skrevet Mars 17, 2010 Forfatter Skrevet Mars 17, 2010 siden det er så usikkert venter jeg til etter eu kontrollen i sommer
Tiller Skrevet Mars 18, 2010 Skrevet Mars 18, 2010 Om du farger de med transparan spray kan du jo bare fjerne det om du får annmerkning på EU. Du får kjøpt spray som fjerner transparang sprayen. Det funker kjempe bra. STår som regel sammen med transparangsprayene
bmw530i Skrevet Mars 18, 2010 Forfatter Skrevet Mars 18, 2010 åssen type spray er det? må vel pusse eller fjerne med type bremsesprit eller noe?
Tiller Skrevet Mars 18, 2010 Skrevet Mars 18, 2010 Nei det er en spray som fjerne transparangsprayen. Du sprayer det på og lar det virke litt, og så knir du det av med en fille. Enkelt og greit!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå