Bmwturbo Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 Har ein delebil ståanes her i gåren så eg vil ha vekk, interiøret og motore å gearkasse i bilen e vekk. Men komplett understell me gule koni framme å bak, noen polyforinger rundtom. under så er bilen ganske bra og bilen eg mulig og få på vegen ijen vis du har resten av delene. Felgene på bilde følger ikke med, jeg er åpen for alle bud, nå må an bara vekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haraldsenracing Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 hei . kor masse er det du ska ha for e30`en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwturbo Skrevet Mars 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2010 kom me et vetikt bud utifra d du ser.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 står d drivaksler på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwturbo Skrevet Mars 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2010 ja d e stikkaklingar å mellomaksling på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå