Julianv Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 Hei! Har en e30 som ble eu-godkjent i går, og når jeg startet den i dag da jeg endelig fikk skilter, så virker ikke vanlige kjørelys. Langlys, tåkelys og park osv funker utmerket. Har sjekket pærene og de var i orden. Sikringer så ut som de var i orden også. Noen ideer? Prøvde å se etter løse ledninger o.l bak den man styrer lyset med, men fant ingenting. Håper noen har noen ideer mvh Julian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 Er nok en av/begge diodene (eller motstand, kall det hva du vil) som har tatt kvelden. Koster vel rundt 100 kr stk. Henviser bare til denne tråden jeg, tror du finner svar på det meste der: viewtopic.php?f=13&t=139801 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mars 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2010 Takk for tipset! Kan godt stemme den der. Skal prøve å bytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mars 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2010 Finner ikke dioden jeg Sjekket alle ledninger under der. Kan det være bryteren? Er ikke noe andre problemer med lysene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå