jorg1s1 Skrevet Mars 19, 2010 Forfatter Skrevet Mars 19, 2010 Man skal kunne kjøre over en kloss på 11x80cm. Noen som vet om Trafikkstasjonen i Drammen er streng på dette med senk? Og hva med Billingstad trafikkstasjon?
ehrnst Skrevet Mars 19, 2010 Skrevet Mars 19, 2010 stemmer det. det morosomme er jo at de ikke har fått laget noen offesiell "kloss" Den de brukte på risløkka, hvor jeg var var en planke og noe vinkeljern.
MLeo Skrevet Mars 19, 2010 Skrevet Mars 19, 2010 Var å godkjente passaten for ikke så lenge siden, da gikk de ut fra 11cm på ''harde'' deler (karosseri, motor, bærebruer o.l) og 8cm på fangere og kanalskjørt. Vet ikke om det var en lokal vri eller om det er sånn. brukte en kube på 8x8x8cm.
HMW Skrevet Mars 19, 2010 Skrevet Mars 19, 2010 Mye sannsynlig noe en eller annen gluping der har funnet på. Er så mange sjefer rundt om
Ellingsen B. Skrevet Mars 19, 2010 Skrevet Mars 19, 2010 Det gjelder ikke fangere og slikt så vidt jeg har fått med meg. Har man mindre enn 11cm klaring er ikke bilen egnet for kjøring på vei i Norge etter min mening - og det ser man jo når man kjører kolonne etter supersenkere.. fartsdumper, hull osv tar evigheter... Jeg hadde vel ikke mange cm klaringen på cab'n jeg hadde og det var sjeldent noe problem på sommerstid. Litt på skrå over de største fartsdumpere var løsningen. Vinterstid er det ubrukelig med lav bil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå