chris91 Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 Er veldig usikker på om jeg skal ha 5 eller 6trinnskasse, hva som blir mest holdbart og tåler mest juling? setter pris på alle råd:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 6 trinns i 3.2, 5 trinns i 3.0.. relativt sikker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chris91 Skrevet Mars 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2010 ok:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentan-racing.com Skrevet Mars 18, 2010 Share Skrevet Mars 18, 2010 Han har rett ang hvilken kasse som hører hjemme hvor.. men personlig foretrekker jeg 3literen sin 5 girs kasse.. den med 6 trinn er igrunn slik jeg ser det kun for og få ned turtallet på autobahn.. med andre ord er 6 gir et overdrive gir så det holder.. Gå for 5 trinns.. minst leamikk.. pluss 3literen sin kasse er vel samme i 328 og da er de lett og få tak på.. Vet av folk på forumet her som har kjørt 800 hk på 3liter kassa.. selv skal jeg ha en plass mellom 650 og 700 på veiva.. og frykter ikke at girkassa er den som gir seg først.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chris91 Skrevet Mars 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2010 tåler såppass mye power ja:P men tåler 6 kassa like mye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mathias Skrevet Mars 18, 2010 Share Skrevet Mars 18, 2010 Passer 6 trinnskasso på m50 motor ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chris91 Skrevet Mars 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2010 Det vet ikke jeg :-/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 18, 2010 Share Skrevet Mars 18, 2010 s50/s52 er vell bygd på m50, så det skal vell gå greit vil jeg tro.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentan-racing.com Skrevet Mars 18, 2010 Share Skrevet Mars 18, 2010 eksos har helt riktig.. s50 og s52 er bygget på m50 blokka.. skal ikke si helt hvor forskjellen lå men kassa passer på.. M3 3liter kassa har å større tapp for lageret som står i svinghjulet enn på 325 for eksempel.. Så man kan risikere og måtte bytte svinghjul ved bruk av 3liter kasse eller 3.2 på en 325 for eksempel.. 3.2 kassa har jeg aldri prøvd med effekt selv og ikke sikker på hvem som har prøvd den.. Men skal tro den i utgangspunktet skal tåle en del da de er temmeli like.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå