hanskr Skrevet Mars 18, 2010 Skrevet Mars 18, 2010 hei lurte på om nåkken her inn balanserer felger for ein grei peng, eller veit om nåkken som gjer de ? e snakk om 19 tommara
HMW Skrevet Mars 19, 2010 Skrevet Mars 19, 2010 Sikkert lurt å nevne hvilket område du er i. Ser det står på profilen din, men mange det ikke stemmer på/evt. jobber et annet sted hvor kanskje noen kan hjelpe. Uansett er det ikke spesielt dyrt å reise innom et verksted å få balansert fire hjul!
hanskr Skrevet Mars 19, 2010 Forfatter Skrevet Mars 19, 2010 eg held til i sogn og fjordane men e villig til å sende felgane, e snakk om 2 stk
HMW Skrevet Mars 19, 2010 Skrevet Mars 19, 2010 Du skal ha rettet felgene? De er skjeve? Litt vanskelig å forstå ut ifra posten.
hanskr Skrevet Mars 19, 2010 Forfatter Skrevet Mars 19, 2010 har nett kjøpt bilen, så har ikkje fått prøvd felgane, men forge eigar sa de var kast i 2 av felgane, so gale att de ikkje gjekk ann å kjøre me, å han e bilmekaniker så ville tru han veit ka han snakka om. har ikke fått prøvd dei på bil, men kan gjere de neste veke for å vere sikkre. eg berre lurer på om de e nåkke her inne som kan gjere de, eller veit om firma som driv med sånt. greit å ha litt oversikt og priser håper du forstår no
HMW Skrevet Mars 19, 2010 Skrevet Mars 19, 2010 Jepp, jeg har brukt et firma i Askim. Utrolig bra service. Men skal visst være en her jeg bor og - ved Raufoss. Skal sjekke litt.
HMW Skrevet Mars 22, 2010 Skrevet Mars 22, 2010 http://dekksjekk.no/ God service og absolutt perfekt resultat!
hanskr Skrevet Mars 22, 2010 Forfatter Skrevet Mars 22, 2010 tusen takk du, skal ta meg ein prat me der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå