simen221290 Skrevet Mars 18, 2010 Share Skrevet Mars 18, 2010 heihei. har ett lite problem i min e34. får ikkje lys i dash bordet på bil. neon som har forslag om hva det kan være? sikring/relè? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Mars 18, 2010 Share Skrevet Mars 18, 2010 Har du lys i kupèen ellers? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tolsen Skrevet Mars 18, 2010 Share Skrevet Mars 18, 2010 Hos meg var det kortslutning i dimmebryter som gjorde det.. Måtte skiftes.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Mars 18, 2010 Share Skrevet Mars 18, 2010 Men om han bare mangler lys i dashen så er det vell noe annet? Dimmebryteren går jo på alt annet kupè lys også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urgem3 Skrevet Mars 19, 2010 Share Skrevet Mars 19, 2010 slå i dashbordet med ei slegge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simen221290 Skrevet Mars 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2010 er lys eller i kupèn ja. unødvendig kommentar urgem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Mars 19, 2010 Share Skrevet Mars 19, 2010 Da er det ikke dimmebryteren som er gåen. Sjekk om det er egen sikkring til lyset i dashen. Egentlig tror jeg det er samme sikkrin som lyset ellers i kupeèn men. Litt rart at alle pærene skulle ha gått samtidig også. Men sjekk sikkringen først du. (om du ikke har gjort det da) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simen221290 Skrevet Mars 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2010 har sjekket sikringen. har en mistanke om at det er pærene som er gått sjasjs. får det må være n kortslutning ett eller annet sted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Mars 19, 2010 Share Skrevet Mars 19, 2010 Du kan jo bare pelle ut instrumenthuset og sjekke. det tar jo ikke så lang tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå