simen221290 Skrevet Mars 18, 2010 Share Skrevet Mars 18, 2010 får ikke lys i dash bordet på bmwen. neon som har noe erfaring fra dette? sikring/relè kanskje? takk på forhånd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nek999 Skrevet Mars 18, 2010 Share Skrevet Mars 18, 2010 Hvis alle andre lys virker og du har dimmer til lyset i dash, er det mest sannsynlig denne som har tatt kvelden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nek999 Skrevet Mars 18, 2010 Share Skrevet Mars 18, 2010 Dette forutsatt at lys i varmeapparatknapper osv. heller ikke virker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-mann Skrevet Mars 19, 2010 Share Skrevet Mars 19, 2010 har mest sannsynlig det samme problemet på min e34! der daua lyset i instrument etter instrument. jeg har ikke sjekket om det er pærene enda, for hvis 1 pære går kan resten på samme lina få høyere spenning og ryke etterhvert. sjekk innlegget mitt om samme problemet, der fikk jeg noen tips som er vært å sjekke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå