Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå ble jeg interessert her, mye pes å få den godkjent med 325 + turbo eller er ikke sånt mulig her til lands lengre?

Kikka på en litt mer strøken 325 i samme prisklasse, dog uten turbo og orginal 325.

Mye småplukk? Fulgt prosjekt tråden ser ut som et bra bygg.

Skulle nokk fått mappa den, ikke langt å hente heller. Du sier det følger med div deler, lyst å utdype?

Skrevet

er nokk vanskelig å få den godkjent med 325 pluss turbo .. er sikkert ikke vanskelig å få den godkjent som 325 siden den har 325 drivverk, bremser osv .. men jeg vet ikke hva som må til for å få til dette .. å aner ikke hva som må til for å få den godkjent med turbo .

litt småplukk er det jo . som sakt .. litt rust i fremre kanal på høgreside .. så den bør byttes .. ellers så er det littegrande rust der som batteriet stod før . ellers så er der fint lite rust :)

deler som følger med er blandt annet orginal grenerøra, org eksosanlegg ( bakerste del mangler ), orginal hjerne, LMM, div luftfilter, andre baklykter, nytt reg reim sett +++++ .. kommer ikke på alt i farta :P

Skrevet

du gjor det ja ? :P .. takker ! :)

vi hadde råneparade i ørsta/volda :P

janei vet ikke hvor lurt det er å gi på midt i sentrum :P .. men la ijenn ett par striper da :P .. hehe :)

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...