vidar3.0 Skrevet Mars 18, 2010 Share Skrevet Mars 18, 2010 Har en grønn 525iXAT med beige stoff interiør som jeg vurderer å selge. Km stand er 198' Ønsker å se om det er noen interesse for bilen her før jeg legger den ut på finn.no Har per dags dato ikke noen bilder av bilen men den er hel og fin med unntak av noen skrammer på frontfanger og litt krokan på en dør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Mars 19, 2010 Share Skrevet Mars 19, 2010 Bilder selger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prikken Skrevet Mars 19, 2010 Share Skrevet Mars 19, 2010 Pris da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightmare Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 hva kunne du tenke deg for bilen ? bilder ville vært alright Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidar3.0 Skrevet Mars 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2010 Jeg skal se om jeg kan få tatt noen bilder når jeg er på land igjen. Prisen er ca 70' for en teknisk strøken utgave. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bovve Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 intrs i bytte handel? min ligger ut under "3-serie" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidar3.0 Skrevet Mars 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2010 nope Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå