nitrox111 Skrevet Mars 18, 2010 Skrevet Mars 18, 2010 Heisann, trenger ny sommergummi ;D og siden det ifjor har subbet litt i buene da jeg har kjørt på det laveste har jeg tenkt at jeg MÅ ha litt strekk inn her.. Det som sto på var Forran: 225/40/på 8" og Bak: 255/35/på 9" Husker ikke helt hvilken av de det var, men har nå vurdert og kjøpte 205/35/18" 215/40/18" Vill dette bli litt for mye dekkstrekk tro ? Eller vill det gå greit ?? Mvh. Torvald
325ixx Skrevet Mars 18, 2010 Skrevet Mars 18, 2010 kan ikkje ha den dimmen, blir feil i rulleomkretsn. eg ville godt for 235-35 og 215-40
AutoMartin Skrevet Mars 20, 2010 Skrevet Mars 20, 2010 Vurdert å valse hjulbuene litt? Eventuelt gummi til å stoppe fjærene fra å subbe så lavt....Vet at dette ikke svarer på spørsmålet ditt,men
nitrox111 Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Skrevet Mars 21, 2010 Vurdert å valse hjulbuene litt? Eventuelt gummi til å stoppe fjærene fra å subbe så lavt....Vet at dette ikke svarer på spørsmålet ditt,men Ja har vurdert og valse litt, men er da redd for at det skal bli rust skader i buene, er ikke det fort gjort da ? Vet ikke om bare gummi til fjærene hjelper, hvis jeg senker slik som planlagt med de dekkene som er på nå, så ligger innerbuen så nærme at du får ikke ett ark mellom engang... Så jeg trenger igrunn så tynn som mulig gummi, uten at det blir fryktelig mye strekk og sånn.. =)
AutoMartin Skrevet Mars 21, 2010 Skrevet Mars 21, 2010 Er ikke helt kjent med det ang. rustproblemer i hjulbuene, men man skal jo være forsiktig og varme opp lakken til ca 70-80´grader slik at lakken ikke skal sprekke. Og er man generellt forsiktig så skjønner ikke jeg at det skal være noe problem, men ser jo muligheten for det. Jeg syns du absolutt burde tenke på det, da det vil sørge for noen extra cm, og vil sikkert spare både dekk og hjulbuer i fremtiden
nitrox111 Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Skrevet Mars 21, 2010 Edit: Vært og finni ut hvilke dekker som egentlig sto på, og det var 225/40 forran og 255/35 bak..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå