Bjorn_Erik Skrevet Mars 18, 2010 Skrevet Mars 18, 2010 trenger hjelp her. trenger stikk oversikt over til e34(Treball?) hei noen som har en slik oversikt over de forskjellige stikkene til e34. har en kompis som har byttet motor fra m50b20 vanos med siemens system til m50b25 uten vanos og motronic. får ikke bensinpumpe til og gå og ikke gnist. noen tips? mvh
KentRogerE34 Skrevet Mars 21, 2010 Skrevet Mars 21, 2010 Hei. Jeg var borti akkurat det samme. jeg satt med både autodata og vivid og leste koblingsjemaer. men fikk ikke bensin eller gnist. jeg holdt på i ca 2 mnd. så ble jeg forbanna og kasta driten og gikk for datasprut. Lykke til hvertfall...
Bjorn_Erik Skrevet Mars 23, 2010 Forfatter Skrevet Mars 23, 2010 Motoren startet i kveld hjernen trenger + gitt Så det går ann og sette motor med komplett bosch nett nedi bil som det har vert motor med siemens annlegg i dette ble konstantert i kveld!
thorbis Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 bilen starter og går fint nå. var kun en ledning som var satt til gods her hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå