jeppjepp Skrevet Mars 18, 2010 Skrevet Mars 18, 2010 carlovincriminal bodykit selges for 4500 ved hurtig avgjørelse) følger ikke med øyelokk og bakrutesenker. helt nytt, ikke prøvemontert en gang.
icemanM5 Skrevet Mars 19, 2010 Skrevet Mars 19, 2010 Hei! Leter etter en sånn vinge på bagasjelokket til min jeg.. Hvor har du kjøpt den/dette...? MVH Ronny
jeppjepp Skrevet Mars 19, 2010 Forfatter Skrevet Mars 19, 2010 body kittet er kjøpt fra usa.. vingen på bagasjelokket har jeg ikke kjøpt, men regner med at du finner den vel på stylingsider i usa
The_transporter Skrevet April 7, 2010 Skrevet April 7, 2010 detta var faktisk fett!! spesiellt med den fargekombinasjonen!! den bar bare BASS!!!
jeppjepp Skrevet April 7, 2010 Forfatter Skrevet April 7, 2010 detta var faktisk fett!! spesiellt med den fargekombinasjonen!! den bar bare BASS!!! ja det er ganske rått stylingsett ingen som er interesert??
jepsi pepsi Skrevet April 8, 2010 Skrevet April 8, 2010 kansje. e det muli å få sjå kite på nært håll vest at du ikke ha sæld da? e på bjerka te fredag næste veka. pm me så får ta me ein tur te byn etter hælga dn uka her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå