ThomasJ Skrevet Mars 18, 2010 Skrevet Mars 18, 2010 Heisann . Har problemer med klimaanlegget, selv om jeg slår vifta på fult blåser det ikke luft skikkelig, såvidt jeg kjenner at det er svak bris. Jeg hører at motoren til vifta går for full pinne, denne er byttet for en stund tilbake mens forige eier hadde bilen. Har foresten en E36 med vanlig kjipo kjipo anlegg , altså ikke aircondition Noen som kan ha anelse om hva som kan være galt? Takker for svar mvh. Thomas Johansen
Tiller Skrevet Mars 18, 2010 Skrevet Mars 18, 2010 Det kan være pollenfilteret ditt som er tett. Da blåser det veldig dårlig
ThomasJ Skrevet Mars 18, 2010 Forfatter Skrevet Mars 18, 2010 hvor er pollenfilteret og er det lett å skifte?
Tiller Skrevet Mars 18, 2010 Skrevet Mars 18, 2010 Her er noen linker om hvordan det skiftes http://www.dvatp.com/bmw/diy/microfilter/
Tiller Skrevet Mars 19, 2010 Skrevet Mars 19, 2010 Du får sifra hvordan det går, om du får tilbake blåsen i anlegget ditt.
ThomasJ Skrevet Mars 22, 2010 Forfatter Skrevet Mars 22, 2010 ja skal gi tilbakemelding. Må bare finne tid til å se på saken, har heldigvis en god å varm plass å stå i disse kalde vinterdager
Tiller Skrevet Mars 22, 2010 Skrevet Mars 22, 2010 Det er bra. Det tar ikke så lange tia og krever ikke allværdens av erfaring. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå