Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har sendt en diff i posten? Går det an, eller er den for tung? Man kan sende opptil 35 kilo med norgespakke eller smartpost, men veier diffen under 35 kilo? Er forøvrig snakk om en e30 ix diff...

Skrevet

Jeg er usikker på ix diffen, men det er vel mulig på den "lille" diffen å tømme den for olje, også er den under?

Skrevet

Jeg fikk min tilsendt, det var storediffen. Så skal ikke være noe problem å sende den ;)

Skrevet

Var selv innom Posten for å sende en E30 325 åpen diff igår, og den kom rett over 35kg. Det var uten olje men med baklokk og medbringere. Men vet at flere har fått sendt slike i Posten også, virker som de er helt på grensen.

Kan sende pakker som veier over 35kg, kommer ett tillegg på hundre lappen sånn ca.

Er du sikker på dette? Jeg spurte på Posten om det var noe mulighet for å sende den ved å betale noe mer, men de sa at Posten ikke aksepterte pakker over 35kg uansett. Så de ba meg ta kontakt med Bring eller andre transportselskaper. Utrolig surt da diffen kun veide 100g over... Samme skjedde med en Getrag 260 girkasse jeg sendte for noen uker siden, den lå 300g over (uten olje).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...