jonejorg Skrevet Mars 18, 2010 Share Skrevet Mars 18, 2010 Trenger følgende: Venstre bremselys, Høgre tåkelys, deksel til slepekroken framme, orginale bakdempere, begge stolene, førerdør, venstre forskjerm. Kan nåes på mail: jonerjorg@broadpark.no Mvh Jon Erik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet Mars 23, 2010 Share Skrevet Mars 23, 2010 har ikke stoler og tåkelys ellers har jeg resten bor i skien tlf 91314444 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonejorg Skrevet Mars 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2010 Heisann!! Hva ser du for deg at du vill ha for delene?? Må sjekke opp i litt transport muligheter før eg bestemmer meg! Mvh Jon Erik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet Mars 23, 2010 Share Skrevet Mars 23, 2010 1600 for alt. er ikke sikker på tilstand på dempere men hvis de er ok følger de med hvor bor du? har masse kontakter som kan hjelpe med transport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonejorg Skrevet Mars 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2010 Bor i bergens området!! Har du mulighet for å få det denne veien er delene solgt!! Demperene trenger ikkje å vere i "best" tilstand. Skal berre ha di på EU godkjenninga. Mvh Jon Erik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet Mars 25, 2010 Share Skrevet Mars 25, 2010 hmm skal sjekke.. vet jeg kan få de til stavanger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonejorg Skrevet Mars 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2010 Vist du har ein havneterminal i nerområdet eller kan ordne transport til ein, so kan eg sikkert ordne det derfra. Mvh Jon Erik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet Mars 26, 2010 Share Skrevet Mars 26, 2010 har jo brevik eller grenland havn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW Finsland Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 Hei, har stoler, baklys og deksel til slepekrok til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glennarl Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 har baklykter. 500kr for begge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW Finsland Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 750kr og du henter de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå