Sigmund Skrevet Mars 19, 2010 Share Skrevet Mars 19, 2010 Hei. Jeg vurderer å selge min hobbybil, en strøken luksusutgave av 635csi. Amerikansk versjon med masse skinninteriør og flotte detaljer. Eneste i norden? Ta kontakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Mars 19, 2010 Share Skrevet Mars 19, 2010 Legg ut noe bilder av bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sigmund Skrevet Mars 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2010 Det kommer flere bilder etterhvert, men på grunn av vinterlagring så har jeg bare noen gamle bilder. Har fått tak i orginal spoiler og satt på tidsriktige BBS-felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sigmund Skrevet Mars 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2010 Det kommer flere bilder etterhvert, men på grunn av vinterlagring så har jeg bare noen gamle bilder. Har fått tak i http://images.bimmers.no/viewer.php?fil ... jpgorginal spoiler og satt på tidsriktige BBS-felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Mars 19, 2010 Share Skrevet Mars 19, 2010 Tøffe disse, jeg har e23 utgaven L7. Lykke til med salget, kunne tenkt meg denne selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Mars 19, 2010 Share Skrevet Mars 19, 2010 Ser ut som en nydelig bil det der. Håper på flere bilder:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carter_ Skrevet Mars 19, 2010 Share Skrevet Mars 19, 2010 Ser fin ut denne Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Mars 21, 2010 Share Skrevet Mars 21, 2010 Steike!! har du en pris antydning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sigmund Skrevet Mars 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2010 Hei Jeg har ikke lagt inn en prisantydning nettopp fordi jeg vurderer om jeg skal selge. Det er så enkelt at hvis budet er det riktige så selger jeg bilen for å få garasjeplass til neste hobby som muligens blir en 850 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Mai 31, 2010 Share Skrevet Mai 31, 2010 bilen solgt? evt sirkapris? 50-100-150-200? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå