spruddel Skrevet Mars 19, 2010 Share Skrevet Mars 19, 2010 Hei, vurderer å selge min E46 320D sedan nå. Har lyst til å gå over til E46 stasjonsvogn. Min far kjøpte bilen ny i 2004 og var i hans eie til desember 2008. Jeg kjøpte den av han da den hadde gått 29.500 km. Bilen er pent kjørt og er blitt brukt som bil nr. 2. Både min far og jeg er genuine BMW-entusiaster. Den har alltid stått i garasje, og det har blitt brukt motorvarmer hver dag om vinteren. Bilen har blitt vasket nesten hver eneste helg i mitt eie. Har vært spesielt nøye med å underspyle den i vinterhalvåret. Jeg har også bare brukt Meguiars og Chemical Guys bilpleie-produkter. Rustfri! Bilen har aldri vært kollisjonsskadet heller. KM-stand: 43000 Årsmodell: 2004 Bilen har full servicehistorikk og alt av papirer. Jeg måtte skifte klosser og skiver september 2009 fordi høyre framkloss var helt nedslitt (bremseklossindikatoren sitter venstre foran og høyre bak, så fikk ikke indikasjon), dette medførte at skivene måtte byttes. Har derfor skiftet til EBC Turbogroove skiver med Feredo DS2500 klosser. Har også kjøpt inn M3 CSL bakluke som kan følge med. Denne er ikke lakkert og ikke prøvemontert. Bare å spørre om flere bilder. Ta kontakt for mer informasjon Åpen for bud. Er også aktuelt å bytte/delbetaling (eller litt mellom fra meg) i en E46 320i Touring med litt utstyr og lav KM-stand (helst under 80.000). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2010 http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?Ad ... 1269074622 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2010 Ingen som trenger ny bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2010 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=21470125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar1 Skrevet Mars 24, 2010 Share Skrevet Mars 24, 2010 Er det ingen som skal ha seg en ny strøken bil??? tror man skal lete lenge etter en mere strøken og godt tatt vare på e-46 enn denne! lykke til med salget Spruddel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2010 Takk for det Steinar Er ikke så vanlig med så lav km-stand også er den vel litt bortskjemt med stell ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Mars 25, 2010 Share Skrevet Mars 25, 2010 Løp og kjøp folkens! Dette er skjelden vare. Svært få E-46 med den km standen. Sjekk selv! Dette er bil som nesten nettop har rullet ut fra fabrikken i bayern. Lykke til Magnus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2010 Takk for det Øystein Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2010 Solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå