M30Punk Skrevet Mars 19, 2010 Share Skrevet Mars 19, 2010 Lurer på åssen en elektrisk oljetrykksmåler kobles på m30 motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Mars 21, 2010 Share Skrevet Mars 21, 2010 Er vel 3 ledninger + 2 til belysning. 2 til jord, 1 til tenning 1 til instr lys og siste er signal som skal til oljetrykksbryter. fikk du ikke med kobl sjema da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30Punk Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2010 Har ikke kjøpt den enda,førhører meg først så jeg ikke bestiller så må jeg av med bunnpanna for å borre å gjenge for eks,gidder ikke lette den ut bare for dette når den er klargjort ellers Men den klarer vel ikke beregne x-antall bar ved å koble en ledning innpå oljetrykk uttaket i bakkant av toppen Tenkte å kjøpe elektrisk,hvis det er enkelt å koble,skal ta ut oljetilførsel til turbo ifra oljetrykkuttaket i bakkant av toppen,kanskje like greit å kjøpe en mekanisk oljetrykksmåler å ta det derfra å? Da må jeg ha et slags adapter som skrus inn der orginale oljetrykkfølern sitter,som igjen har tre uttak. Hvor får jeg kjøpt et slikt adapter hen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå