Gå til innhold

bmw e30 316i. 2dørs !


bohan
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, selger da bilen. en e30 2dørs

Er facelift, og bilen er 99%rust fri !

litt i høyre fremskjerm, ikke noe i hjul buer eller dører..

Bilen er god i motren, verken tikker eller ulyder. Den er eu ok til sommer 2011. men går i gjennom neste som et blunk :)

Bilen er da 2 dørs uten takluke og da perfekt til da ombyggning til bane.. for den som vil det.

fører settet er da slitt. men dette er jo da likt disse :)

Pris: 20 000kr

dette da en grei pris vil jeg si til at den er da godt tatt vare på... og at da er litt rust.

Bilder kommer ;)

Christoffer dalgård.

tlf : 45063951

1qf9xshl8ydvhra5bt8x.jpg

tbap81k6k9x9huhi0wrf.jpg

l7plkothrexd7njvylb5.jpg

dsgmf6krbi9eotozeie3.jpg

rv41mxtkhb7623sca86q.jpg

eguifz0t96yqvp9n8ymk.jpg

wvs9n2kbqb7k8klrioza.jpg

2hulse3mqdl2c3vdhvli.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor bor du??

20 riksdaler for en 316 er to much. dette er ingen bil man bygger om til bane, for hva skal man putte i den da??? ingenting er lovlig på en 316 p.g.a. e30`enes laveste axelvekt osv. Tror nok også det er mere rust enn du tror, da det alltid viser seg.

SERIØST HVA SKAL DU HA FOR BILEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke mer rust som er noe og bry seg om nei. jo det er en fin bane bil! men ja, er litt problem med det og få skilt på disse med større motor. den er i ganske bra stand... Man kan se mange e30 ligger til sky høye priser ja. Men de er også som regel ned rustet osv.

Men denner er ganske så lite rust på til og være en slik. Men kan strekke meg til 18 000kr. Da jeg selv ga 24 000kr for den for ikke alt for lenge siden. men da kjøpt ny bil. e36 320. så da må jeg ha litt mer plas :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rustfri er et relativt begrep gitt, men håper du får det du forlanger, for jeg har å planer om å selge min til våren;)

og jeg tror ikke det er mulig å oppdrive en E30 til 4k om dagen, da prisene på alle varianter av denne modellen går 1 vei, oppover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ja.. de blir solgt for høy pris, hadde det vært sånn at jeg ikek hadde gitt så mye, hadde ejg jo ikek tenkt meg så mye :) men for meg, er ikek prisen på disse så viktig.. men mer at det er velikeholdt og sånt :) men er solgt nå foresten folks :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...