touchoflemon Skrevet Mars 20, 2010 Skrevet Mars 20, 2010 Noen som VET hvordan man får fra hverandre drivakselen så jeg kan få byttet gummibelgene? Husker ikke hvilken side det var men den lengste jeg ikke får fra hverandre. Ligger bilde her: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=31&fg=20
AutoMartin Skrevet Mars 20, 2010 Skrevet Mars 20, 2010 Du får prøve å se etter splinter som sitter inntil belgenes ender, rundt akslingen. Så må du løsne dem og klammerene som sitter rundt belgene, nesten som en slangeklemme. Det kan også være skruer, hvis du drar vekk endene på belgene etter å ha fjernet klammerene. Ps. Er usikker på dette, men bare tips:-)
touchoflemon Skrevet Mars 20, 2010 Forfatter Skrevet Mars 20, 2010 Du får prøve å se etter splinter som sitter inntil belgenes ender, rundt akslingen. Så må du løsne dem og klammerene som sitter rundt belgene, nesten som en slangeklemme. Det kan også være skruer, hvis du drar vekk endene på belgene etter å ha fjernet klammerene. Ps. Er usikker på dette, men bare tips:-) Stemmer at det er splint på den andre drivakselen men finner hverken splinter eller skruer på denne Burde være noen her inne som har gjort dette før? De vet det heller ikke på mitt lokale BMW verksted
Azeton Skrevet Mars 25, 2010 Skrevet Mars 25, 2010 Det er sånne låsetringer som du må dytte fra hverandre =) så røske av drivknuta..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå