stianly Skrevet Mars 20, 2010 Skrevet Mars 20, 2010 feste til termostat i termostathus knakk... kjørte da uten termostat ut kvelden.. (tok den ut) når jeg kom hjem hørte jeg litt bobling fra slanger og lignende. kjørte ikke mere en 5 meter med de... noen som vet hva den kokinga kommer av? skal nå kjøpe nytthus og termostat men vet fremdeles ikke om det løser problemet og eventuel skade dette kan ha påført motor
bmwmann24 Skrevet Mars 22, 2010 Skrevet Mars 22, 2010 Tror ikke du har ødelagt noe. Vet at det går an å kjøre uten termostat. Kjøp deg nytt hus å luft godt så er du berget:)
stianly Skrevet Mars 22, 2010 Forfatter Skrevet Mars 22, 2010 gjor det no.. bilen koker ikke alt ser ut til å være i tip topp. tilog med begynt å holde på kjøleveske.. har ikke minsket en milimeter som jeg har sett:) men kan de altså ha lekt så mye fra temrmostathuset uten at jeg har sett at det leker:S
stianly Skrevet Mars 22, 2010 Forfatter Skrevet Mars 22, 2010 snakker da en kjøre tur så er expansjonstanken tom.. og 3-4 uker så kommer det bare kald luft fra varmeanlegget. og det tyder da på veeldig lite væske
bmwmann24 Skrevet Mars 22, 2010 Skrevet Mars 22, 2010 Tømmes den så er det for lite veske. Sammt hvis det kommer bare kaldluft så er det luft i system å du må lufte. Vetke om du har lufteskrue på topp eller noen andre plasser? Kanskje på Vannpumpa?
stianly Skrevet Mars 22, 2010 Forfatter Skrevet Mars 22, 2010 har på radiator.. men etter termostathus bytte (og termostat) har det ikke lekt no. alt virker til å være i sjønneste orden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå