AutoMartin Skrevet Mars 20, 2010 Skrevet Mars 20, 2010 Har fått tilsendt nye dempere til min 318i 91´, men fikk de uten feste for stabilisatorstag, og jeg trenger MED feste for dette staget. Er det noen som kan si meg om det lar seg gjøre å kappe av selve festet fra de gamle demperne, og sveise de på de nye?
Wolfeh Skrevet Mars 20, 2010 Skrevet Mars 20, 2010 Burde være mulig om du er flink til å sveise. Men er da rart at du har fått dempere uten stabilisatorstag fester. Jeg tror jeg ville sjekket opp om du har fått/bestilt riktig del. Som regel når du bestiller så pleier det jo å være likt hvis du har riktig delenummer.
wracul Skrevet Mars 20, 2010 Skrevet Mars 20, 2010 IKKE sveis på selve demperen. Husk denne inneholder gass eller veske. 2000gr c er da ikke så kul kombiasjon.
vetu03 Skrevet Mars 20, 2010 Skrevet Mars 20, 2010 Du har fått demperne fra 1992 og oppover du... Bsre 1991 og m3 som har feste til stabstag på demperen.. Men er det nye dempere? Kan du ikke ta kopntakt igjen og si du har fått feil..
AutoMartin Skrevet Mars 20, 2010 Forfatter Skrevet Mars 20, 2010 Det var forhandler som tok feil. Jeg bestilte til min modell, men fikk feil. Siden det tok litt tid før jeg fant dette ut, og at demperne ble kjøpt på "salg" og selger ikke kunne tilby riktige dempere til noenlunde samme pris, så tok jeg hans råd om denne sveisingen.....Men om noen er intressert i å kjøpe/bytte, så gjerne det:-))) Det er Supersport dempere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå