matsrh Skrevet Mars 20, 2010 Skrevet Mars 20, 2010 Har akkurat montert et justerbart senkesett med coilovers forran. Problemet er da at det kommer en klunke lyd når jeg svinger i lav fart. Noen som vet hva dette kan komme av? ;mats
DJ RS2 Matrix Skrevet Mars 21, 2010 Skrevet Mars 21, 2010 har du skrudd alt skikkelig til ? det kan forekomme klunking visst ikkje dempereren er skrudd til skikkelig, ellers kan det vere tårnlageret evt dårlige foringer
nitrox111 Skrevet Mars 21, 2010 Skrevet Mars 21, 2010 Kom klunkelyder med en gang etter jeg satte på mitt også, fant egentlig aldri ut hva det var, tok meg til slutt en kjøretur, så forsvant lydene.. Jeg liker og tro at det bare måtte "tilpasse" seg litt, men skal ikke si noe sikkert, lydene min er i allefall borte =)
matsrh Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Skrevet Mars 21, 2010 Takk for tips, får gå over alle muttere, tårnlagerne er nye så de tror jeg skal være greie
Howrd Skrevet Mars 22, 2010 Skrevet Mars 22, 2010 Har vært borti selv at skruen i midten på tårnlager frem har løsnet, fordi den skruen som var med demperarmen ikke var låseskrue. Av annet så kan det hende at felgen tar borti fjærspindelen ved svinging
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå