No_Name86 Skrevet Mars 20, 2010 Share Skrevet Mars 20, 2010 BMW 318i 91mod selges. Har bytta olje + oljefilter Kyllingben forran Lager ting tang dempertårn høyere bak Dynamo Klips til dørtrekk på begge dører venstre Dette er gjort for 3uker siden Så ha jeg kjøpt inn nye klips til el vinduene for dem har ryki som bimmers flest. El tak luke funker fint. Km stand 235000 Eu til april 2011 Årsavgift ikke betalt Bilen er fin å kjøre, tight å fin i giringa. Men burde bytte fjørbens lager høyere forran pga klokker i dumper(koster 400kr) Rust i høyere kanal å høyere framskjerm, å litt i hjulbuene. Sete trekk forran er slitt. Ellers er bilen helt grei. Bilen kan selges for 15000kr, men da betaler du årsavgift. Eller den kan selges for 17000kr å jeg betaler årsavgift. Send mld her inne eller ring meg på mobil 97721012. Bildene er tatt for ca 2uker siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
No_Name86 Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2010 Glemte å si at det er manuell. Så har bilen stått rolig nesten hele vinteren, pga forrige eier ikke hadde bruk for den da han bor midt i sentrum. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
No_Name86 Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2010 Visst noen kommer med 15000kr idag, så betaler jeg årsavgift. DETTE ER KUN PRIS IDAG SØNDAG! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
No_Name86 Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2010 bumpetibump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
No_Name86 Skrevet Mars 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2010 Stille det var her da. Bare å komme med bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
No_Name86 Skrevet Mars 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2010 Legger ut noen bilder til. Jeg holder til i Fredrikstad visst noen lurer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
No_Name86 Skrevet Mars 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2010 Et par bilder av bilen inni. Der klokka skal være i midten har jeg bare satt inn noen målere bare for å se hvordan det ble. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
No_Name86 Skrevet Mars 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2010 Da var bilen borte=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå