MaWeRiCk Skrevet Mars 20, 2010 Share Skrevet Mars 20, 2010 Har kjøpt en brukt utetemp.måler/klokke E36. Koblet alle ledninger etter et skjema jeg fant på nett. Alt funker med lyd og lys, men utetemp-måleren viser -37grader. føleren har 2 ledninger den ene er koblet til instrumentet. hvor skal den andre ledningen ? har prøvd å holde den mot jord(-) viser -37 fortsatt.. noen som vet hvor den skal kobles ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Mars 20, 2010 Share Skrevet Mars 20, 2010 Den viser det når den ikke har kontakt med føleren. Det kan jo være den som er gåen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaWeRiCk Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2010 Har kjøpt ledning-sett og måler Nytt fra Koed så føleren er helt ny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Mars 21, 2010 Share Skrevet Mars 21, 2010 Er alt koblet slik du mener det skal være, så ta deg en kjøretur og se om temp. forandrer seg etterhvert. Kan ta tid før den kalibrerer seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 21, 2010 Share Skrevet Mars 21, 2010 etter at jeg hadde utetempmåler frakoblet viste den -37 grader en stund før den ble normal igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Angelo Skrevet Mars 22, 2010 Share Skrevet Mars 22, 2010 Koble fra batteriet så hele bilen resetter seg selv, du kobler fra og lar den ligge i 10 min. Så ser du om det hjelper og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Mars 22, 2010 Share Skrevet Mars 22, 2010 Koble fra batteriet så hele bilen resetter seg selv, du kobler fra og lar den ligge i 10 min. Så ser du om det hjelper og.. Støtter denne teorien her. Prøv det og ta deg en kjøretur etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaWeRiCk Skrevet Mars 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2010 Har lodda på jord til temp. føleren . viste da -31,5 grader, så tror den er på riktig vei hverfall Takk for svar ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet Mars 25, 2010 Share Skrevet Mars 25, 2010 hvordan gikk det? Ble det riktig temp til slutt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaWeRiCk Skrevet Mars 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2010 Ja Temperaturen ble riktig over natta den ledningen som kom i retur fra føleren skulle til Jord (-) Alt ok.... godt å bli kvitt den stygge analog klokka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet Mars 26, 2010 Share Skrevet Mars 26, 2010 Flott.. da skal jeg få koblet en hos meg og. Viser -37 og jeg tror sensor er revet av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå