Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er det noen som vet om det er mulig å endre språket til norsk eller engelsk i voice kontroll. Antar bilen må inn på service for å få gjort dette, men er usikker på om det i det hele tatt er mulig. Kunne uansett tenkt meg å få oppgradert SW på navi/ iDrive. Kjører en 2006 320dt.

Skrevet
Hei, er det noen som vet om det er mulig å endre språket til norsk eller engelsk i voice kontroll. Antar bilen må inn på service for å få gjort dette, men er usikker på om det i det hele tatt er mulig. Kunne uansett tenkt meg å få oppgradert SW på navi/ iDrive. Kjører en 2006 320dt.

Hei!

Du må inn til bmw for å endere spårket til engelsk da norsk er ikke mulig :)

Skrevet

Hei!

Ok, takk for feedback. Har du gjort det selv? Stor/ kostbar prosess? Skal ha bilen inn for bremsevæske service til uka og kan høre om de kan ta det i samme slengen. Antar at det er noe SW som må endres.

Grisestrøken den coupen din, forresten.

Skrevet

Hei!

Ok, takk for feedback. Har du gjort det selv? Stor/ kostbar prosess? Skal ha bilen inn for bremsevæske service til uka og kan høre om de kan ta det i samme slengen. Antar at det er noe SW som må endres.

Grisestrøken den coupen din, forresten.

Takk for det :o) Ja Sw på bilen din må oppgraderes så kan språket endres .En kompis av meg har gjort det samme.

Det var mellom 2000-3000 tusen husker ikke helt ,men snakk med din BMW forhandler så hjelper de deg resten.=)

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...