Beivakongen Skrevet Mars 21, 2010 Skrevet Mars 21, 2010 Greier ikke å få opp link til annonsen til en selger på Autopower.se som mest sannsynelig har lurt meg for penger. Mannen har en annonse der han skal selge 2stk lambdasonder og 6stk dyser til e36 m3. Jeg var i kontakt med han på mail for å kjøpe de to lambdasondene, hadde litt trøbbel med og sette over pengene siden det ikke er i sverige å da var han ikke vanskelig å få kontakt med men med en gang jeg så at pengene var gått fra min konto og til hans så ble det helt stille. Var den 25februar pengene gikk fra min konto. Noen som har tips på hva jeg kan gjøre? Her er navn og adresse på mannen: Stefan Andersson Utgårdsgatan 7b 50447 Borås
Beivakongen Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Skrevet Mars 21, 2010 Ta deg en tur? Langt å kjøre for 1000kr,men er jo jævli iriterende at folk skal slippe unna med sånt
Ivanrogov Skrevet Mars 21, 2010 Skrevet Mars 21, 2010 Problemet er jo at halve sverige heter Stefan Andersson.. Sjekk om det er noen flere svindlersaker på han på svenske forum Ring hver eneste dag..
Beivakongen Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Skrevet Mars 21, 2010 Har jo flere annonser på deler der inne. Tengte viss noen her var Pro.medlem så kunne de ta kontakt med han på forumet der inne.
Tiller Skrevet Mars 21, 2010 Skrevet Mars 21, 2010 Ta kontakt med Polisen. Kan hende de kan hjelpe deg. Send han gjerne et brev og. Så har du prøvd å nå han på alle mulige måter.
Heib Skrevet Mars 21, 2010 Skrevet Mars 21, 2010 Jag hade åkt hem till honom med än gång. Kan bli med om du ska dit
Kentan-racing.com Skrevet Mars 21, 2010 Skrevet Mars 21, 2010 hey.. leit at du kanskje har blitt lurt.. om du ikke har det brenntravelt med og få tak i dyser så har jeg noen på mitt innsug.. men bilen står lagret et stykke unna der jeg bor.. men om du trenger så har jeg.
Beivakongen Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Skrevet Mars 21, 2010 Nei er bare lambdasondene jeg har betalt for. Ja skal prøve med brev og jeg;)
Beivakongen Skrevet Mars 22, 2010 Forfatter Skrevet Mars 22, 2010 Har sendt han spørsmål om delene med en annen mailadresse nå så får vi se....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå