MotorViagra Skrevet Mars 21, 2010 Skrevet Mars 21, 2010 Har en m20b28 motor. Spec: Toppen: sveiset kjølekanaler og planet Nyslipte ventiler, men nye tettninger. Justerbart kamdrev Ny reg reim og strammer. Blokka: Honet/kontrollmålt syl Planet blokk O.ringet blokk Orginal pakning Arp på toppen Nye lager i hele motoren Alle simringer nye. Je smidde stempler komp 8,5:1 130mm råder 2,8 veiv ny polert (m/hylse slik at den passer m20) Olje retur er også klart i bunnpanna Innsug: Orginalt innsug 525cc dyser @3bar 640cc @4bar Kjøling: Intercooler 550*140*65 mm 2,5" inn/ut Oljekjøler 19 med an8 tilkoblinger, slanger å alt medfølger Drivlinje: Orginal 325 kasse 6 pad sinter clutch med forsterket trykkplate Sprut: BSE sprut,, følger med.. -ECU'en -Ledningsnett (til m20) -Triggerhjul m/ hall-giver -Map-sensor -Vann-temp, luft-temp. + div. andre sensorer -Bruksanvising alle lediningene er til og med merket med lapp om hvor de skal og hva de går til. http://www.bsmotor.com/index.php?page=bse-ems Bud over 30.000kr. Kommer det et greit bud over dette medfølger ny HX40 turbo Altså her er alt du trenger untagen turbo, kan medfølge et kina grenrør som mangler flens til turbo. Er bare å sveise på en ny. Motor er alldri startet etter overhaling/sammensetting Dette er billig, ta kontakt 46132936 Et bilde av hvordan motoren ser ut
M3 Yngve Skrevet Mars 21, 2010 Skrevet Mars 21, 2010 Løp å kjøp, for han skal ha S38B38 motor nå. Endelig en S motor i en prosjekt bil, ha ha.
MotorViagra Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Skrevet Mars 21, 2010 du selger vel ikke toppen løst? Nei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå