Hyggmaister Skrevet Mars 21, 2010 Share Skrevet Mars 21, 2010 Hei! Er det noe som tilsier at en bakpotte (fra etter kat. til stuss), effektanlegg såvel som originalt, fra en 318IS eller 316i IKKE passer på en 318i? Eller monteres dette helt fritt uten komplikasjoner? Ett kjapt søndagssvar hadde vært varmt velkomment! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2010 bumper det som sikkert er et dumt, men dog viktig spm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sheamus Skrevet Mars 21, 2010 Share Skrevet Mars 21, 2010 Eg mente 316i og 318i har samme eksosanlegg men er ikke sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AutoMartin Skrevet Mars 21, 2010 Share Skrevet Mars 21, 2010 Jeg tror de skal passe så lenge det er samme type, f.eks sedan. Men ha i bakhodet at eksosanlegg fra mindre motorer ofte er bygd for mindre effekt, og vil kanskje strupe litt på eksosen på større motorer enn originalt. Men det er nok snakk om liten forskjell.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Mars 21, 2010 Share Skrevet Mars 21, 2010 318is passer vel ikke? Etter hva jeg har forstått har dette et veldig sært eksosanlegg som ikke går overens med noen av de andre motorstørelsene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå