Jakka Skrevet Mars 21, 2010 Skrevet Mars 21, 2010 Min E30 320i nekter å starte. Moren min hadde den på vei til jobb en dag, hun syntes den fusket litt da hun kjørte til jobb, på vei hjem daua den 3 ganger for henne, men hun fikk start på den igjen. men ca 2 uker etterpå så nektet den å starte. Jeg har skjekket pluggene, alle pluggene utenom 5'ern får bensin, og alle utenom den gnister. Fordeler lokket har jeg skjekket, ikke noe galt der (Så vidt jeg vet, så i alle fall greit ut). Har skjekket at den får bensin, og trykket er greit. Tidligere i vinter hadde jeg problemer med at den sveiv veldig ujevnt, da fikk den falsk luft, men det fikk jeg fikset. Registeret til varmeapparatet var også gåent, så jeg hadde lekkasje i bilen, det fikk jeg også fikset, det var også fuktig i hanskerommet, men jeg har tenkt på om det kan være hjernen som gjør at den ikke starter, men den har jo ikke blitt fuktig med tanke på at den ligger over hanskerommet og det så og si er umulig at det kan ha vært lekkasje der. Noen som har noen idè om hva det kan være?
Clerion Skrevet Mars 22, 2010 Skrevet Mars 22, 2010 Tipper på at LMM`n din snart/ har takket for seg.
Jakka Skrevet Mars 22, 2010 Forfatter Skrevet Mars 22, 2010 hmm, skal ta åsså prøve med en kompis sin å skjekke takk for svar (:
Jakka Skrevet Mars 30, 2010 Forfatter Skrevet Mars 30, 2010 Da har jeg testa om det var LMM'en, men uten hell og lykke. Har skrudd opp pluggene igjen for å skjekke om de får bensin, og det gjør de. Til og med 5'ern får bensin nå, med tanke på at den var helt tørr tidligere, så er i alle fall ikke det et minus. men noen som har noen nye ideer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå