Gatebil91 Skrevet Mars 21, 2010 Skrevet Mars 21, 2010 Har da greid å låse inn nøkkelen i bilen på ferja Skulle åpne bagasjeluka å vips så låste bilen seg, hva/hvordan skal jeg få åpnet bilen. BMW e36 318 tds HJELP!
nitrox111 Skrevet Mars 21, 2010 Skrevet Mars 21, 2010 Hmm, eneste jeg kan komme på er og lage en løkke på en ståltråd, så stikker du den ned i vinduet forran, også prøver du og fiske opp låsen =P Vet ikke om det går, men kan jo se etter om du ser noen som ser småkriminelle ut, og sjekke om de klarer og få lirka den opp Lykke Til! =)
Gatebil91 Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Skrevet Mars 21, 2010 Det begynte med at jeg skulle sjekke hvorfor bremselyset ikke fungerte, og siden jeg er på jobb å har godt med verktøy tilgjengelig så skulle jeg prøve å finne feilen. Av en ellerannen grunn så åpnet jeg bagasjerommet, og alt låste seg. Døren var ikke helt igjen så det var en liten glippe og styrmannen er litt småkriminell og fant en løsning, har vært flere slike episoder her ombord. Tilogmed barn har blitt låst inn i bilene her, så de begynner å få god trening i dette
codex Skrevet Mars 21, 2010 Skrevet Mars 21, 2010 Har skjedd meg også engang.. på ferja Kjørte ikke min egen bil, og skulle på jobbintervju.. dermed = stressa Men ferjepersonellet hadde vært borti dette før, fikk opp døra ganske kjapt Dette va en eldre Hyuandai
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå