frengen Skrevet Mars 21, 2010 Skrevet Mars 21, 2010 Hei! 97mod 520ia 210k km Hadde kjørt bilen i et par timer..alt funkerte flott, helt til den plutselig begynte å fuske...akkurat som om tanken gikk tom for bensin. Den stoppet etter kort tid. jeg feilsøket litt og fant ut at bensinpumpe gikk. rele og sikringer var ok. Når jeg prøvde med startgass svivet den et par sek. på 2-3 sylindere. min konklusjon er at bilen ikke får bensin. lurer derfor på om feilen kan være luftmengdemåler? vet nå (for seint) at jeg kunne prøvd å starte bilen med frakoblet luftmengdemåler. dette gjorde jeg ikke. Bilen er satt hos EMM-sport i trondheim for skjekk. men venter i spenning, og lurer derfor på om noen her har noe godt svar, for å berolige meg. regner med verksedet bruker litt tid.
frengen Skrevet Mars 22, 2010 Forfatter Skrevet Mars 22, 2010 ingen som har noe tips?? evnt. bør sesorer kjøpes nytt? skjekket pris på koed...2500kr for en luftmassemåler! e39 520 har såklart den dyreste av alle modellene...
frengen Skrevet Mars 22, 2010 Forfatter Skrevet Mars 22, 2010 verkstedet har hatt den inn til feilsøking i dag, og fant ut at bensintankarmatur hadde feil, og ga feil måleranvisninger. dvs at tanken var tom, selv om det sto 30L på måleren! 3500kr for rep...huff..=p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå