e30lars Skrevet Mars 21, 2010 Skrevet Mars 21, 2010 hei... jeg har 4 stk m5 dører.. helt strøkne.. ikke bulker eller riper.. finnes ikke rust.. alle er med el vindu og motor.. bud.. og komplett forstilling og bakstilling.. med bra diff sperre.. med bremser.. burde bytte skiver fremme og travers foringer... bud.. kan selge bremser løst.. bud har noe annet krims krams ifra m5 også.. kan bare spørre mvh lars..
e30lars Skrevet Mars 22, 2010 Forfatter Skrevet Mars 22, 2010 Har du innstegslister til m5? ja.. de skal jeg ha her hjemme ? hva vil du gi for de da ?
e30lars Skrevet Mars 22, 2010 Forfatter Skrevet Mars 22, 2010 har du servo pumpe? nei, desverre.. den skal jeg nok bruke selv
e30lars Skrevet Mars 22, 2010 Forfatter Skrevet Mars 22, 2010 har vel ikke criuse controll vel ? hei.. nei dessvere det var ikke noe criuse controll på den..
e30lars Skrevet Mars 22, 2010 Forfatter Skrevet Mars 22, 2010 pris på understell komplett da? med bremser og diff og alt sammen. så tenkte jeg ca. 4k for forstilling ( med servo snekke, opp til skjøten til ratt stamen) og 6k for bakstilling med alt..
GeRo Skrevet Mars 24, 2010 Skrevet Mars 24, 2010 Jeg kan være interessert i dørene men må ha gode bilder av hjørnene av dørene tatt fra innsiden og utover (overgangen mot lista nederst av dørene)både framover og bakover av alle 4 dørene, hvis du har dette så ville det ha vært fint
e30lars Skrevet Mars 24, 2010 Forfatter Skrevet Mars 24, 2010 Jeg kan være interessert i dørene men må ha gode bilder av hjørnene av dørene tatt fra innsiden og utover (overgangen mot lista nederst av dørene)både framover og bakover av alle 4 dørene, hvis du har dette så ville det ha vært fint det kan jeg vel fikse.. vis du ikke stoler på meg så hehe.. skal fp gjort det til fredag..
e30lars Skrevet Mars 24, 2010 Forfatter Skrevet Mars 24, 2010 Bakstilling solgt??[/quoteden har jeg enda
e30lars Skrevet Mars 26, 2010 Forfatter Skrevet Mars 26, 2010 200 for innstegslistene? syntes det var litt lite hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå